Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

GUVERNANTA CORPORATIVA

Conform Articolul 51 din ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 109 din 30 noiembrie 2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice,

S.C. COMALEX S.A., prin grija preşedintelui Consiliului de Administraţie publica, pentru accesul acţionarilor şi al publicului, următoarele documente şi informaţii:

a) hotărârile adunărilor generale ale acționarilor

Hotarare AGOA din 3-septembrie-2025

Hotarare AGOA din 23-iunie-2025

Hotarare-AGOA-28.04.2025

Hotarare-AGOA-14-aprilie-2025

Hotarare-AGEA-din-31-03-2025

Arhiva

b) situațiile financiare anuale

Rapoarte Financiare Anuale

c) raportările contabile semestriale

Bilant Semestrial 2024

Raport Semestrial 2023

Raport Semestrial 2022

d) componența consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului

Consiliul de Administratie

Conducerea Executiva

e) declarațiile de avere și de interese ale fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/ directoratului de pe întreaga durată a mandatului

Presedinte C.A. Ing. Cosmin Liviu NICOLA – Declaratie de avereDeclaratie de interese

Membru C.A. Jr. Sorin Viorel ILASI – Declaratie de avereDeclaratie de interese

Membru C.A. Ing. Cristinel VIJULIE – Declaratie de avereDeclaratie de interese

Membru C.A. Jr. Remus Constantin BAICU – Declaratie de avereDeclaratie de interese

Director General E. Bogdan Cristian GEORGESCU – Declaratie de avereDeclaratie de Interese

f) raportul anual cu privire la remunerațiile și alte avantaje acordate administratorilor și directorilor, respectiv membrilor consiliului de supraveghere și membrilor directoratului în cursul anului financiar

Deschide

g) Codul de etică

Deschide

h) procedura prin care s-a făcut selecția membrilor consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, precum și revocările din funcțiile respective în ultimii 3 ani și motivele revocărilor

Procedura pentru selectia membrilor Consiliului de Administratie si a Directorului General in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011.

i) scrisoarea de așteptări

Deschide

j) contractul de mandat

Deschide

k) bugetul pentru investiții în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari

2022 = 0 lei; 2023 = 0 lei; 2024 = 0 lei

l) cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, traininguri sau formare profesională, decontări și alte beneficii)

2022 – 95.816 lei; 2023 – 97.806 lei; 2024 – 101.976 lei

m) datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituții de creditare și către parteneri comerciali, cu mențiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanțe de plată

Deschide

n) valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat

Valoarea subventiei primita de la bugetul de stat = 0 lei

o) serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public

p) menționarea obiectivului de politică publică a întreprinderii

q) situațiile de risc/analiza de risc din domeniul de activitate al întreprinderii

r) raportul anual agregat

Raportul Administratorilor 2024

Raportul Administratorilor 2023

Raportul Administratorilor 2022

ş) planul de integritate al întreprinderii (dezvoltat în concordanță cu Ghidul de bună practică al OCDE privind controlul intern, etica și conformitatea) și mecanismul de raportare de către avertizorii în interes public a încălcărilor legii

Deschide

t) raportul de audit extern

Rapoarte Audit Extern